Julefrokost menu 2021
Tipsklubben Don Lopez Forum › Fora › Arrangementer › Julefrokost menu 2021
- Dette emne har 16 svar og 7 stemmer, og blev senest opdateret for 3 år, 1 måned siden af bent.
-
ForfatterIndlæg
-
14. november 2021 kl. 09:33 #3968LarsModerator
Schütt og jeg kommer forventningsfulde med et oplæg til julefrokosten hos Jakob,
Lørdag 27. november kl. 14.00
En fiskejuleplatte fra Annes fisk
Blandet øl, og lidt forskelligt snaps samt sodavand.
Herefter et par runder poker som vi plejer.
Hr. Christofte opfordres til at komme med en dejlig quiz så vi kan kickstarte de små grå igen efter snapsindtagelsen.
Midt på aftenen (ca. kl. 20) serveres Grønlangkål med medister, flæsk og brunede kartofler samt andebryster med chips og rødkål på siden efterfulgt at risalamande med kirsebærsauce. Hertil lidt god rødvin, blandede øl og nogle sodavand og en dejlig kop kaffe eller 2.
Snacks som chokolader, vingummi, pind-is, chips og lette kager må forefindes ad libitum så den enkeltes blodsukker snapt kan justeres. Ligeledes bør der forefindes slibrig cannabis så hatten passer enhver.
Don Hansen og kasserer Schütt påtager sig ydmygt følgende poster: Bestilling og betaling af juleplatter hos Anne. Tilberedning af grønlangkål med tilbehør og risalamanden.
Tilberedning af and og rødkål samt evt. andet supplement er hermed i åben licitation.
Ligeledes er afhentning af fiskeplatter og brød en lækker ledig tjans på markedet.
Ikke at forglemme tilvejebringelse af hypnotisk tobak, hvem tryller det med?
Vi opfordrer hermed Mester Jakob til at forestå indkøb af øl, snaps, sodavand, snacks, is osv. og evt. efterspørge hjælp til indkøbene. Ligeledes kan den store mester efterspørge assistance til bordopdækning mm og klubbens medlemmer opfordres til at tilbyde deres hjælp til dette.
Du skal altså nu tage stilling til om ovenstående kan opfylde dine forventninger til en god julefrokost. Du skal ytre dig om det du synes mangler eller hvad du finder overflødigt. Dernæst skal du byde ind på det DU vil bidrage med, og så skal du bare se frem til at mødes med os andre om mindre end 14 dage 😉
Ps. Vi har drøftet om hvorvidt vi skulle have mange forskellige retter som vi tidligere har praktiseret, men mener egentligt at modellen fra sidste år, der ligner denne til forveksling, var temmelig god. Dog er vi ikke bange for at påstå, at vi løfter niveauet for den lune afdeling ved at tilberede det selv fremfor tilkøbet udefra.
Så altså please, ingen behøver at tilbyde frikadeller, lun leveleg osv osv, Schütt og jeg vil med selvestimeret trippel mandat afvise dette ud fra filosofien ”Less is more” 😉
14. november 2021 kl. 12:40 #3970KimDeltagerRigtig godt oplæg ,jeg skal nok flikke en quiz sammen
14. november 2021 kl. 16:44 #3971royDeltagerKan godt tage mig af anden. Hvor mange vil have and?
14. november 2021 kl. 19:28 #3972schüttDeltagerJeg tror du skal regner med at alle vil have and…
15. november 2021 kl. 20:58 #3973jacobDeltagerEr der ikke en stavefejl hedder ikke penis, pind-is er noget for børn?😳
15. november 2021 kl. 21:00 #3974jacobDeltagerJeg køber gerne drikkevarer, guf og snacks. Skal hentes platter hvad er så tidspunktet??
15. november 2021 kl. 21:04 #3975jacobDeltagerIøvrigt giver Schweitz Bugarien 13 gange for et kryds😳
21. november 2021 kl. 19:33 #3979carstenDeltagerJeg kommer gerne med hjemmelavet rødkål til anden.
23. november 2021 kl. 19:29 #3980LarsModeratorPerfekt med rødkål Carsten Anden 😊
24. november 2021 kl. 12:13 #3981KimDeltagerEr der noget jeg kan lave, ud over at sørge for quiz,så må i sige til
24. november 2021 kl. 13:38 #3982LarsModeratorfedt Kim
evt hente platter hos Annes fisk 1330 hvis du kan få fruen tilsat chauføre dig
måske er der andet, så vender jeg tilbage
24. november 2021 kl. 13:38 #3983LarsModeratorfedt Kim
evt hente platter hos Annes fisk 1330 hvis du kan få fruen tilsat chauføre dig
måske er der andet, så vender jeg tilbage
24. november 2021 kl. 13:40 #3984LarsModeratorDer er tarteletter med høns i asparges hos Don Hansen fredag kl 19 ca.
Schutt, Roy, Jakob og formentlig Sune dukker op. Kommer der andre?
24. november 2021 kl. 17:15 #3985KimDeltagerDet gør jeg -kan ikke komme fredag vi får gæster fra Jylland
25. november 2021 kl. 08:50 #3986carstenDeltagerØv Don, skal ud og spise med Lene.
Det kan ikke laves om.
Det lyder sgu ellers ret lækkert
-
ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.