Julefrokost 2020

Tipsklubben Don Lopez Forum Fora Arrangementer Julefrokost 2020

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    mmjacob
    Deltager

Hej flotte fyre

I år er der ikke nogen restauranter der kører så godt – og slet ikke op til jul!!

Der er en eller anden tosse der har spillet en masse mønt i klubkassen, så jeg vil foreslå vi skal være lidt dovne og luksusmindede.

Hvad med vi køber julefrokosten udefra og får den leveret??

Et sted som Anne’s Fisk laver god julefrokost som platter til ca. kr. 250,-.

Var det noget der kunne lokke andre end Hansen, Schütt og mig???

Eller er der bedre forslag??

Jakob

mmLars
    Moderator

Jeg synes det lyder som en god idé. Hvis der er en enkelt eller to der ikke er helt vilde med fisk vil jeg foreslå at vi supplerer fiskeplatten med noget de hellere vil have

Hilsen tossen 🙂

mmschütt
    Deltager

Hørt…..

mmschütt
    Deltager

Annes fisks juleplatter er kun fisk og så lidt vildand med rødkål.

Jeg vil nu gerne have den mere traditionelle julefroskost med noget svin.

mmLars
    Moderator

Jeg kunne nu godt spise en meget fiskepræget julefrokost, men jeg kan også godt lide svin, så med andre ord er jeg med på hvad som helst. Blot kvaliteten er i top.

mmLars
    Moderator

Jeg kunne nu godt spise en meget fiskepræget julefrokost, men jeg kan også godt lide svin, så med andre ord er jeg med på hvad som helst. Blot kvaliteten er i top.

mmLars
    Moderator
    Jeg har fundet en mulighed herunder. Det er fra Hannes Herligheder i Stege.
    De bringer ud skriver de, men jeg ved ikke om det gælder Nykøbing også, men det er mindre logistisk udfordring der nok kan løses. Måske bringer de til Vordingborg og det kunne være en destination vi kan finde en kurér fra vores netværk til at klare for os. Evt. kunne vi jo selv hente.
    mmschütt
    Deltager

Det er heller ikke mig der skal stå i vejen for flertallet,  men jeg er mere til Hanne end til Anne.

mmroy
    Deltager

Har lyst til Hanne. Hun er med på lidt af hvert.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.