Generalforsamlingen 2022
- Dette emne har 20 svar og 8 stemmer, og blev senest opdateret for 2 år, 8 måneder siden af .
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Tipsklubben Don Lopez Forum › Fora › Arrangementer › Generalforsamlingen 2022
Hvis vi ikke kan finde en dag, hvor alle kan, kan man så ikke trække lod?
Skulle vi ikke lave et eller andet doodleagtigt med alle lørdage fra sidst i maj til sidst i august, hvor folk kunne melde ja, nej eller måske. Så må vi vælge den dag hvor der er flest der kan.
God ide Sune?
Jeg ved ikke lige hvordan man sætter sådan noget op. Kan du? Og så smide en mail rundt. Så er det sådan vi gør.😊
Næ, det rækker mine skills heller ikke til. Men jeg kan da lave sådan en DIY doodle i et excelark og sende rundt, hvis der ikke er nogle der forbarmer sig over os 🙂
Kanon Sune 💪 sæt i gang 😊
Så fik vi fundet en ny Don. Tillykke til Don B. Men vi mangler stadig at finde en dato hvor vi kan fejre ham. Mit lidt ubehjælpelige forsøg på at finde en dato hvor alle kunne, gav ikke meget respons. Det kunne man selvfølgelig vælge at tolke positivt, som et udtryk for at de fleste kan alle dage, men jeg frygter lidt at årsagen er en anden.
Med de få oplysninger jeg har indhentet, kan jeg dog i første omgang koge det ned til 3 spørgsmål:
Er der nogle der IKKE kan lørdag d. 9.7.22?
Er der nogle der IKKE kan lørdag d. 16.7.22?
Er der andre end mig der IKKE kan lørdag. 18.6.22?
Håber på lidt mere respons denne gang. Ellers må nogle jo tage en beslutning om en dag, med risiko for svært reduceret fremmøde som følge.
Sune