generalforsamling 29 juni 2019

Tipsklubben Don Lopez Forum Fora Arrangementer generalforsamling 29 juni 2019

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    mmLars
    Moderator

Nå gutter, så er det tæt på. Sekretæren her har hængt lidt i bremsen og vil hermed beklage det meget sene oplæg til årets generalforsamling.

Gameplan:

Alle der har lyst og mulighed er velkomne i Toreby fra fredag aften til opvarmning som vi har gjort før.

Lørdag mødes alle mand omkring middag i Toreby og kører en tur til Dodekalitten for at mindes og hygge.

Lørdag eftermiddag holder vi generalforsamling over kaffe, the og jordbærtærter.

Dagsordenen er endnu ikke endeligt udfærdiget, men der er forslag omkring nedlægning af tips13, skærpelse omkring at holde sig til det fastsatte beløb på sine spil. Og hvis du har forslag kan de nå at komme med i denne tråd eller komme på under eventuelt.

Aftenspisning afholdes på hjemmebanen og værtens noget slaskede forslag lyder således:

Forret: Rejecocktail ala Sidsel (er du ikke til rejer kan du bestille noget andet her)

Hovedret: Buffet med et godt stykke oksekød, lammekølle og noget kalv, alt ovnstegt.

Et par kartoffelvarianter, forskellige grønsager, salt, og 2 slags sauce.

Dessert: Is

Chips og slik til ædeflipperne.

Sidsel og hendes søster vil være os behjælpelige i køkkenet så det er jo bare dejligt.

Er der specifikke ønsker til drikkevarer eller andet så skriv det også her. Den store indkøbstur bliver foretaget fredag.

Jeg glæder mig til vi ses igen gamle røvhuller 😉

mmschütt
    Deltager

Et punkt:

Kassereren aflægger regnskab.

mmschütt
    Deltager

Finde dato for julefrokost.

mmsune
    Deltager

Jeg har fri det meste af fredagen. Sig til hvis der er noget jeg skal hjælpe med.

mmLars
    Moderator

fedt Sune, kom når du kan, der er flere ting, praktiske og også dagsorden og den slags.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.