generalforsamling 2020

Tipsklubben Don Lopez Forum Fora Arrangementer generalforsamling 2020

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    mmLars
    Moderator

Hej alle sammen 😉

Så er vi lige ved at være der….

Årets generalforsamling står for døren og der er desværre frafald fra Bent og sandsynligvis spredt deltagelse henover weekenden fra Sune.

Fredag kommer Sune til Toreby omkring eftermiddagen og Roy kommer før kl. 19, er der andre der er friske på lidt opvarmning, er I så hjertens velkomne.

Lørdag kører vi til Dodekalitten omkring middag +-. Vi spiser jordbærtærte, drikker kaffe og holder generalforsamling hen på eftermiddagen og spiser aftensmad først på aftenen.

Vi skal især kåre årets Don og så skal finde frem til hvornår de næste 2 arrangementer skal løbe af stablen:

Julefrokostdato (lars´s forslag lørdag 30. november)

Generalforsamling 2021 (lars´s forslag lørdag 29. maj)

Disse datoer er nogenlunde dem vi plejer at finde frem til, så måske de ærede medlemmer kan tygge lidt på dem 😉

Vel mødt 😉

mmschütt
    Deltager

Jeg må bare endnu engang ligge mig fladt ned i støvet, og sige tak og respekt til vores blæksprutte, arrangør, vært og gode ven, Gamle Hansen!

Jeg kæmper en brav kamp for at nå det til fredag, men lørdag er nok mest realistiske for mig i år.

Jeg glæder mig helt sindssygt til vi ses om lidt.

/Schütt

mmsune
    Deltager

Det lysner en smule for mig. En kollega kan alligevel godt tage én af mine vagter, om det bliver lørdag eller søndag ved jeg senere på dagen, eller allersenest i morgen ved middagstid. Og skal jeg arbejde lørdag vil nattevagten gerne møde lidt tidligere. Så det ser bedre ud end for en uge siden.

mmsune
    Deltager

BTW 30. november 2020 er en mandag. Mener du ikke 28. november?

mmsune
    Deltager

Huttelihut. Jeg har fået fri begge dage. Jeg er SÅ klar.

mmLars
    Moderator

Hvor lækkert Sune 🙂🙂🙂

mmschütt
    Deltager

….og Westham vandt over Chelsea i går, men så ophører heldet også. For det er mig der vinder i poker.

Glæder mig Graham!

mmsune
    Deltager

Intet med held at gøre Schütt.

mmschütt
    Deltager

🎅

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.