Generalforsamling 2020

Tipsklubben Don Lopez Forum Fora Arrangementer Generalforsamling 2020

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    mmsune
    Deltager

Så er den gal igen….

Vi besluttede i efteråret i vores lille pladeselskab, at fejre vores 20 års jubilæum. Den eneste dag hvor vi kan få de lokaler vi gerne vil have er…tada 30. maj.

Er det mon muligt på dette lidt sene tidspunkt, men trods alt 4 måneder før, at finde en alternativ weekend hvor alle kan?????

Ellers må jeg skizofrenisere migselv, og forsøge at være to steder på en gang.

Snue Skafte

mmschütt
    Deltager

For helvede Graham Sunes….nu igen!

Måske 20 juni? ellers bliver det svært for mig.

Hvad siger I andre?

mmcarsten
    Deltager

Jeg er med på at flytte dagen

mmsune
    Deltager

20. juni er jeg på Hell, så er 30. maj trods alt bedre. Jeg må se hvordan jeg kan splitte migselv op, så jeg kan deltage delvist i begge dele.

mmschütt
    Deltager

Hvilke datoer har du selv at byde ind med?

mmsune
    Deltager

Med forbehold for at jeg kan bytte eller give nogle vagter væk, hvilket burde være en formalitet, og i øvrigt også stadig er gældende for 30. maj.

Så passer 16. maj, 23. maj, 27. juni, 4. juli, 11. juli, 1. august, 8. august og 15. august mig bedre.

mmschütt
    Deltager

Modtaget ….ser på det.

Hvad siger folket?

mmLars
    Moderator

Stakkels Sune, jeg anerkender dit dilemma. 23. maj kan jeg helt sikkert ikke. augustdatoerne er usikre. Næstbedste dato (efter 30,maj) for mig er 16. maj. Jeg er med på at finde en ny dato, men tænker, at en eller anden anden, vil blive udfordret på en ny dato, jeg var lige ved at skrive “en anden dato” men det ville så være en trippleout af lixzonen 😉

mmjacob
    Deltager

27. Juni kunne også passe mig

Jakob

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.